Vi er meget glade for at kunne meddele, at endnu en spiller med stærke Rødovre rødder fortsætter rejsen i Holger Danske Arena.

Udviklingen af klubbens egne unge spillere er en central del af Rødovre Mighty Bulls’ identitet, og Frederick tog markante skridt i sin udvikling gennem den seneste sæson. Det er en udvikling, vi er overbeviste om vil fortsætte i de kommende år.

Frederick har med sit fysiske spil og kompromisløse stil gjort sig bemærket på isen, hvor han både tilfører energi til holdet og er en spiller, modstanderne lægger mærke til.

Frederick udtaler selv:
"Det er med stor glæde og stolthed, at jeg kan tage endnu en sæson med tyren på brystet. Jeg tror på den opbygning vi er i gang med, og det kan gå hen og blive rigtig godt. Rødovre er mit hjem, og jeg vil gøre alt for at gi tilbage til jer vidunderlige fans💪🏻
Forza RMB 🔴⚪️"

Cheftræner Ville Hämäläinen udtaler:
"Frederick spiller en fysisk og hård form for ishockey, og han viste en rigtig positiv udvikling i sidste sæsons slutspil. Han har nu været i ligaen i tre år, og vi føler, at tiden er inde til at tage det næste skridt i hans udvikling.
Vi tror på, at han kan tage det skridt hos Mighty Bulls, og vi er meget glade for, at han også er en del af holdet i den kommende sæson."

Vi glæder os til at se ham fortsætte udviklingen i den røde trøje!

Kontrakten er betinget af godkendelse fra DIU. 


Marcus Almquist forlader Rødovre Mighty Bulls Philip Rafnsson fortsætter i den røde trøje